Tokom prve godine poslovanja autobusi privrednog društva Pantransporta iz Pančeva prešli su oko 4,5 miliona kilometara i prevezli oko 3,5 miliona putnika.
Čak 60 najsavremenijih autobusa su u skladu sa svim vodećim svetskim standardima, tako da se stanovnici ovog grada i okolnih naseljenih mesta voze kao građani najrazvijenijih zemalja Evrope.
Od polovine juna prošle godine privredno društvo Pantransport obavlja gradski i prigradski prevoz putnika, dok je trasnportno tržište na međumesnim linijama liberalno što znači da svi zainteresovani prevoznici mogu učestvovati pod određenim uslovima propisanim Zakonom o prevozu u drumskom saobraćaju.
Stanovnici ostalih naseljenih mesta na teritoriji grada Pančeva koriste transpornte usluge, Pantransporta, ali i ostalih prevoznika. Takođe, veliki broj polazaka saobraća do Beograda.
Obaveza novoosnovanog privrednog društva Pantransport je bila da u prvoj fazi izvrši nabavku 60 novih autobusa, što je i urađeno.
- Izuzetno smo ponosni što smo u najtežim mogućim okolnostima pandemije koronavirusa i potpuno poremećenog tržišta u svim granama privrede, uspeli da sva vozila dovezemo u Pančevo kao što smo i obećali, kažu u Pantransportu.
Od prvog dana smo počeli da radimo sa isključivo novim voznim parkom tako da je Pančevo jedini gradu Republici na čijij teritoriji se prevoz obavlja novim autobusima.
- U pitanju su autobusi sa najvećim mogućim stepenom ekološke zaštite. Nivo emisije štetnih gasova odgovara standardu “euro 6“ kako kod vozila na komprimovani prirodni gas tako i kod dizel vozila. U tom delu smo izuzetno pokazali kredibilnost i smatramo da smo opravdali očekivanja, poručuju iz Pantransporta.
Vlada Srbije je donela Uredbu da su prevoznici dužni da obavaljaju 30 odsto registrovanih redova vožnje, ali je Pantransport doneo odluku da sa početkom školske godine primenjuje red vožnje u potpunosti, dakle 100 odsto.
- Pored toga što je transportno tržište vrlo razvijeno, ono je i veoma neuređeno obzirom na to da se na određenim linijama u gradskom i međumesnom prevozu, u nedostatku inspekcijskog nadzora i blage kaznene politike, pojavljuje nelojalna konkurencija koja vrši prevoz putnika bez odobrenja nadležnog organa čime se ova aktivnost svrstava u sivu ekonomiju, kažu u Pantransportu.
Pantransport je implementirao nove tehnološke platforme koje služe za naplatu karata, tiketing i generalno monitoring čitavog sistema javnog prevoza. Od prvog dana Pantransport je imalo potpuno inovativan sistem prodaje karata u vozilima, a vrlo brzo su počeli sa izdavanjem personalizovanih mesečnih karata.
U planu su dodatne inovacije, koje će putnicima na što jednostavniji način omogućiti kupovinu i dopunu karata. Sve što je bilo uobičajeno pri kupovini karata: čekanje u redovima i slično postaće deo prošlosti.