HITNA – 35 – ambulantna pregleda, 10 – kućnih poseta, 10 – dece . 5 transporata za Beograd pomoć su tražili hronični bolesnici sa povišenim krvnim pritiskom, asmatičari stomačne tegobe, virusi. Bez saobraćajnih nezgoda. Jedana intervencija na javnom mesru pozlilo radniku u pekari.
Subota i Nedelja – Dežurna ambulanta Gornji grad od 7 do 19 sati, subotom dežuraju ambulante Donji Grad, Mladost, Strelište od 7 do 13 sati.
Transfuzija – sreda 9 – 12 sati – Crveni krst Pančevo Žarka Zrenjanina 15.
PORODILIŠTE – 1 dečak i 3 devojčice.
JKP GREJANJE – Jutros u 5 sati startovale su obe toplane i sve kotlarnice u gradu. Režim rada zavisiće od spoljašnje temperature
Od dana 09.12.2019.godine, JKP ATP Pančevo primenjivaće nedeljni red vožnje u gradskom, prigradskom i međumesnom saobraćaju izuzev međumesne linije Pančevo-Beograd za koju će se primenjivati red vožnje koji važi za radni dan.
Takođe, biće uvedeni dodatni polasci na sledećim linijama :
- Pančevo – Opovo ( polasci iz Pančeva u 05.00, 05.40 i 17.00, polasci iz Opova u 5.40,06.30 i 17.50)
- Pančevo – Mramorak ( polazak iz Pančeva u 5.50, polazak iz Mramorka u 06.25)
- Pančevo – Banatski Brestovac ( polazak iz Pančeva u 03.30, polazak iz B.Brestovca u 04.20)
- Pančevo – Samoš ( polazak iz Pančeva u 13.30, polazak iz Samoša u 14.45) U slučaju bilo kakvih promena bićete blagovremeno obavešteni.
,
ATP –Zbog zatvaranja ulice Dimitrija Tucovića, došlo je do izmena saobraćaja na linijama ATP-a.
Autobusi na linijama 2, 3, Kačarevo,Opovo i Glogonj saobraćaju kroz grad starom trasom do Hotela Tamiš a potom ulicama Moše Pijade, Svetog Save, Svetozara Šemića i dalje starom trasom.Uvode se privremena stajališta u ulici Moše Pijade ispred kućnog broja 26 u smeru iz centra grada a ispred kućnog broja 23A u smeru ka centru grada i u ulici Svetog Save ispred kućnog broja 78 i preko puta kod obdaništa „Buba Mara“. Za izmenu putnika koristiće se i već postavljeno privremeno stajalište kod Sup-a. U povratku, autobusi na linijama za Kačarevo,Opovo i Glogonj saobraćaju ulicama Svetozara Šemića-Svetog Save-AS a trase linija 2 i 3 u povratku su iste kao i u odlasku.
Autobusi koja saobraćaju za Crepaju, Kovačicu, Padinu i Samoš koriste trasu : AS – ul.Svetog Save (koriste se sva stajališta osim kod Doma Omladine), Svetozara Šemića i dalje starom trasom.
Autobusi ATP-a saobraćaju po redu vožnje za radni dan kašnjenja i izostanaka nema.
Od 15.01.2019.godine, u gradskom saobraćaju, JKP ATP primenjuje se red vožnje koji važi za vreme školskog raspusta uz dodatne polaske na sledećim linijama :
– Linija 3 Stari Tamiš-Pančevo-Jabuka : dodatni polasci u 12:00 časova iz centra Grada ka Starom Tamišu i Jabuci i u 12:30 časova iz Starog Tamiša i Jabuke, –
• Linija 4 Centar-Mladost-Minel : dodatni polasci u 12:00,18:00 i 19:00 časova iz centra Grada ka Minelu i 12:30 iz Minela ka centru Grada i
• Linija 6 Centar-Strelište-RNP : dodatni polasci u 12:00 (do Vojlovice),18:00 (do RNP-a) i 19:00 časova (do Vojlovice) iz centra Grada i 12:30 (iz Vojlovice), 18:30 (od RNP-a) i 19:30 (iz Vojlovice) do Autobuske stanice.
Autobusi za Beograd saobraćaju od 4.45, a od 5.30 do 19.30 radnim danima saobraćaju na svakih 15 minuta, u jutarnjim satima od 5.30 do 8.30 saobraćaju i novim putem.
ŽELEZNIČKI SAOBRAĆAJ – Voz iz Vršca za Beograd kasni oko sat vremena, tako da će iz Pančeva za Beograd krenuti tek oko 7 sati i 30 minuta
Voz za Vršac saobraća normalno dok šinobus za Zrenjanin ne saobraća zbog renoviranja pruge. VOZ Pančevo – Ovča PO REDU VOŽNJE . Za sve informacije oko polazaka putničkog voza iz Vršca, sa železničkih stanica u Pančevu, pozovite broj telefona 341-111.
SAOBRAĆAJ – Putni pravci u gradu su prohodni, saobraćaj se normalno odvija. Na vozače se apeluje da voze oprezno i poštuju saobraćajne propise. Budite koncentrisani, vežite pojas, smanjite gas.
Komunalna policija u Pančevu prijave građana prima na broj telefona 308-950 ili na imejl: komunalna.policija@pancevo.rs ili na šalteru u Gradskom uslužnom centru.
„Sistem 48″, koji omogućava građanima da prijave komunalni problem na tel. 013/308-948. U roku od 48 sati, problem bi trebalo da bude otklonjen ili građanin obavešten o statusu svog zahtev.