Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture produžilo je tender za izradu tehničke dokumentacije i nadzor rekonstrukcije pruga u okviru beogradskog železničkog čvora.
Predmet posla je pruga u tunelima Dedinje, Vezni, Stadion i Vračar i na deonici Pančevački most – Pančevo Glavna.
Novi rok za dostavljanje ponuda je 3. februar, umesto prethodnog roka koji je bio do 25. januara.
Radovi u pomenutim beogradskim železničkim tunelima obuhvatiće geodetske i eventualne dodatne geološke radove, sanaciju i rekonstrukciju gornje kolosečne konstrukcije (superstrukture), ugradnju sistema za suzbijanje vibracija i buke suprastrukture pruge, reparaciju sistema za odvodnjavanje, postavljanje kablovskih korita za optičku i drugu kablovsku infrastrukturu i eventualnu zamenu i izmeštanje instalacija, piše eKapija.
Kada je reč o rekonstrukciji pruge Pančevo most-Pančevo glavna, na putnom pravcu Beograd Centar-Pančevo glavna-Vršac-državna granica-Stamora Moravica, planirani radovi uključiće geodetske i eventualne geološke radove, sve koloseke na stanicama Pančevački most i Pančevo glavna, rekonstrukciju i nadogradnju delova elektrovučnog sistema, postavljanje novih bezbednosnih i sistema signalizacije, rekonstrukciju sistema za odvodnjavanje, eventualnu rekonstrukciju propusta, mostova, nasipa…, kao i ugradnju novih sistema tehničke zaštite (video nadzor, alarmi…).
Podsetimo, za potrebe finansiranja projekta modernizacije železničkog sektora Srbije, Svetska banka i Francuska agencija za razvoj dodelili su prošle godine Srbiji kredit od 102 mi EUR, od čega Srbija namerava da deo primeni prihodi od plaćanja za konsultantske usluge koje će biti nabavljene u okviru ovog projekta.