U skladu sa preporukama Vlade Republike Srbije u vreme trajanja vanrednog stanja obaveštavamo vas da JKP “Vodovod i kanalizacija” – Pančevo u aprilu mesecu 2020. godine neće očitavati stanja na vodomerima za individualne potrošače, već će račune za utrošenu vodu izrađivati na osnovu procenjene potrošnje u prethodnom periodu.
Mole se svi potrošači koji su u mogućnosti da sami očitaju stanje na vodomeru i da isto dostave u JKP “Vodovod i kanalizacija” – Pančevo na sledeći način:
1. Elektronski putem na e-mail adresu: [email protected]
2. Telefonom putem besplatne telefonske linije na broj: 0800-1111-46
3. Pisanim obaveštenjem koje možete dostaviti direktno u JKP “Vodovod i kanalizacija” – Pančevo, Oslobođenja 15 , svakog radnog dana od 07,30 do 13 časova na šalter za reklamacije
4. Putem pošte na adresu: JKP “Vodovod i kanalizacija” – Pančevo, Oslobođenja 15
Bez obzira na način dostave, obaveštenje treba da sadrži sledeće podatke:
– Prezime i ime korisnika
- Šifra kupca: – videti na računu
- Adresa gde se vodomer nalazi
- Broj vodomera – videti na računu
- Stanje na vodomeru – očitavaju se svi brojevi na brojčaniku
- Datum očitavanja
- Kontakt telefon
Mole se svi korisnici koji nemaju potrošnju u narednom periodu da o tome obaveste Vodovod kako ne bi pravili račune na osnovu procenjene potrošnje.
Obaveštavaju se korisnici da će vodomere stambenih zajednica i poslovnih objekata očitavati u periodu od 15.o4.2020. do 30.04.2020. godine pa iz tog razloga Vodovod apeluje da se omogući nesmetani pristup vodomerima.
Za sve dodatne informacije možete se obratiti putem besplatne telefonske linije: 0800-1111-46