Opovo u korak sa trendovima : "Osvetnici : Kraj igre" na repertoaru(recenzija)

Autor :  apr 29, 2019

U utorak 7. maja na bioskopskom repertoaru Kulturnog centra Opovo Marvelov najnoviji filmski blokbaster i film koji trenutno obara rekorde u srpskim bioskopima „Osvetnici – Kraj igre“. Termin projekcije je 20:00h, a pre ove projekcije na programu je film „Dambo“ od 18:00 časova.

Ulaznice se mogu kupiti svakog radnog dana u prostorijama BIBLIOTEKE u Opovu od 8:00 do 14:30 časova, a dva sata pre projekcije u Kulturnom centru Opovo.

Četvrti film o najomiljenijim Osvetnicima kulminacija je 22 povezana filma, koji će omogućiti publici da budu svedoci prelomne tačke ovog epskog putovanja. Naši heroji moraće da podnesu veliku žrtvu ukoliko žele da očuvaju ovu krhku stvarnost.

Režija: Anthony Russo, Joe Russo; Uloge: Brie Larson, Scarlett Johansson, Robert Downey Jr., Josh Brolin, Chris Hemsworth, Chris Evans, Tom Holland, Elizabeth Olsen, Paul Rudd

RECENZIJA(BEZ SPOJLERA)

Kraj igre je i definitivno kraj igre i tzv treće faze Marvelovih ostvarenja. Da li je film opravdao očekivanja? Definitivno da, ipak...Osvetnici :Rat beskonačnosti i nekoliko filmova koji su bili na repertoaru (Antman,Captain Marvel) pre Kraja igre izbacili su nekoliko pretpostavki koje su definisale poslednji deo Osvetnika.Drugim rečima, film je bio predvidiv.

Do skoro relativno nepoznati režiserski par braća Ruso kada podvuku crtu uradili su odličan posao za Marvelove fanove. DC Universe bi mogao da uči kako se prave uspešni filmovi, pogotovu kada na svojoj strani imaš Supermena, Betmena, Wonder Woman.... Ipak, takozvani closure, nije ostavio onaj wau utisak kada se film završio. Ni blizu! Kao da su braća Ruso u svom poslednjem(možda i ne) Marvelovom ostvarenju, krenuli da se bave dramom i razvojem ličnosti svakog akcionog heroja. Ne kažem da nije trebalo, ali tri i po sata filma je definitivno previše.

Kako je Infinity War, isto dugačak, proleteo, toliko prva trećina Kraja igre "nikad da se završi". Onda kreću drugi i treći čin koji apsolutno zaslužuju rispekt i taj prvi čin braći Ruso može da se "oprosti". Naravno film je napravljen razbijanje svake moguće granice u zaradama, što potvrđuju i prvi preseci na blagajnama. Svi fanovi definitivno treba da odgledaju film u bioskopu, ne čitajte previše internet, blogove, twitter, jer ko je upoznat, film je pre premijere "krekovan" u Kini i okačen na različite torent sajtove.

Kada se saberu svi Marvelovi filmovi, koji kreću od Iron Man, definitivno najbolji film je ipak Captain America : Civil war! Za ovaj film takođe kredit imaju braća Ruso.

M.M. (DC fan, ne Marvelov)

1. Najnovije