Javno preduzeće „Gradska stambena agencija“ Pančevo je u periodu septembar-oktobar tekuće godine, svim stambenim zajednicama sa kojima ima potpisan ugovor, predočila nove zakonske obaveze koje se tiču primene zakonskih i podzakonskih akata, u cilju bezbednosti sa aspekta zaštite od požara, odnosno protivpožarne zaštite stambenih zajednica.
- Potpisivanjem ugovora sa nama, naša je obaveza da, u cilju povećanja bezbednosti i ispunjenja svih zakonskih obaveza, a koje se tiču zaštite od požara, izvršimo sve pripremne radnje. Tim povodom, u periodu novembar-decembar tekuće godine, vršena je profesionalna provera, kako bi imali jasan i detaljan uvid u stvarno stanje protivpožarne zaštite naših korisnika usluga, saopštila je informativna služba GSA.
Tokom januara naredne godine, sve stambene zajednice biće obaveštene o stanju njihove protivpožarne zaštite kao i o narednim koracima neophodnim za ispunjenje svih zakonskih obaveza.
- Sa time u vezi, izvršena je naplata po stanu u iznosu bruto 78 RSD, na ime „protivpožarna zaštita po stanu“, koja podrazumeva troškove analize i terenskog obilaženja stambenih zajednica od strane angažovanih profesionalnih lica, izuzev stambenim zajednicama koje su nas blagovremeno obavestile da nisu zaineresovane za usluge protivpožarne zaštite, objašnjavaju u GSA.
U ovom JP ističu da će sve stambene zajednice, koje im povere uslugu „kontrole i održavanja sistema za zaštitu od požara“, počev od januara 2020. godine, plaćati paušalni mesečni iznos od bruto 78 RSD po stanu.
- To podrazumeva šestomesečnu kontrolu protivpožarnih aparata i hidrantske mreže, zamenu svih neispravnih delova prilikom redovnog servisa, vanredni servis i punjenje aparata u slučaju aktiviranja, ispitivanje protivpožarnih aparata na hladni vodeni pritisak po propisanoj periodici sa obezbeđivanjem zamenskog aparata. Takođe, svim našim korisnicima omogućili smo nabavku protivpožarne opreme po izuzetno povoljnim uslovima plaćanja (u tri mesečne rate), saopštavaju iz JP GSA.