Predsednik opštine Opovo Miloš Markov organizovao je sastanak sa predstavnicima Jedinice za implementaciju projekta ispred Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave sa jedne strane i predstavnika izvođača radova.
Tema sastanka je bio dogovor oko predstojećih aktivnosti i obaveza svih učesnika u periodu završetka projekta i postupku primopredaje radova.
„Sastanak je održan po mojoj inicijativi, s obzirom da je do sada dva puta aneksiran ugovor zbog rokova koji su pomereni, čime nisam bio zadovoljan. Nakon obilaska terena, zaključeno je da su radovi privedeni kraju, ali s obzirom da se radi i po programu Svetske banke koja je glavni finansijer projekta i s obzirom da oni imaju svoje kriterijume vezano za dokumentaciju i pravdanja sredstava, što podrazumeva veoma visok nivo pouzadanosti utroška i uključivanja raznih atesta za sve pojedinosti koje to podrazumevaju. U praksi, angažovani nadzor po projektovanom poslu traži ateste od izvođača i to je procedura koja je razlog za još jedno produženje roka. Mi smo pokrenuli proceduru za tehnički prijem koji je neophodan kako bi objekat na kraju dobio upotrebnu dozvolu, jer ja kao predsednik opštine ne želim da pustim ni jedan objekat, niti će ijedan objekat biti pušten u rad bez adekvatne dokumentacije i svih potrebnih dozvola, dok sam na ovoj funkciji. Uzimajući u obzir visinu ulaganja, obim radova i uslove koje propisuje Svetska banka, smatram da je korektno, da se dozvoli još jedan produžetak roka kako bi se kompletirala sva dokumentacija, obavio tehnički prijem i objekat otvorio najkasnije do polovine januara i dao na korišćenje građanima“, izjavio je nakon sastanka predsednik opštine Opovo Miloš Markov.