Junajted grupa uvek koristi svoje informativne kanale da bi disciplinovala protivnike, a primer kablovskog operatora Pošta Neta je zanimljiv da pokaže koliko to rade isključivo u odbanu svog biznisa, izjavio je generalni direktor Telekoma Srbije Vladimir Lučić gostujući na Radio televiziji Pančevo.
- Pošta Net je imala tu tragičnu sudbinu da umesto da ostane deo Telekoma, da bi se razvijala, pripala je Pošti kojoj to nije bio pravi biznis i Pošta je posle 2001. godine prestala da se razvija i čak u većem delu Beograda nemate Pošta Net. Tako da je ona imala 120.000 korisnika, sada ima 57.000 i faktički je bila lak plan na terenu. Preuzimanjem tih korisnika čuvamo korisničku bazu u Telekomu i ti korisnici će sada dobiti mnogo bolji internet i televizijske kanale, tako da će biti zadovoljni, rekao je Lučić u emisiji „Lice nacije“.
On je istakao kako je u tom preuzimanju najvažnije to što će Pošta Srbije doći do sredstava da modernizuje svoje poslovanje.
- Za Poštu je bilo karekteristično da je izgubila trku sa raznim privatnicima u toj zadnjoj isporuci. Pošta sada uglavnom isporučuje koverte, međutim ako naručite preko interneta neke proizvode, videćete da vam to isporučuju razne privatne firme, a ne Pošta, primetio je Lučić.
Dodao je kako će sada ta pozicija državne Pošte moći da se promeni, što smeta Junajted grupi.
- Evidentno je da će Pošta, zahvaljujući tim sredstvima, da se fokusira na taj segment i postati jak konkurent privatnicima. Faktički vlasnik najveće firme za isporuku koja je prisutna u 21 gradu ‘D ekspres’, je Junajted grupa i to od pre nekoliko meseci, iako oni o tome mnogo ne pričaju, rekao je Lučić navodeći da oni više pričaju o akvizicijama u inostranstvu, ali da u poslovnom smislu Junajted grupi smeta saradnja Telekoma i Pošte.
Lučić je rekao da po intenzitetu kampanje protiv poslovnog dogovora Pošte i Telekoma može da se shvati da Junajted grupa ima neki speciajalni „biznis motiv“.
Direktor Telekoma je, u prilog tvrdnji da Junajted grupa koristi svoje medije da suzbije konkurenciju, naveo da se do početka širenja kablovske mreže Telekoma Srbije o toj državnoj kompaniji u medijima Junajted grupe pojavljivala jedna ili dve protokolarne vesti godišnje, a da danas ima na stotine negativnih objava.
Lučić je ocenio da to predstavlja zloupotrebu dominantnog položaja na tržištu, jer Junajted grupa i dalje imaju preko 40 odsto tržišnog udela.